Zleć naprawę

Zgłoszenie naprawy

Wypełnij poniższe dane


Tekst alternatywny            Tekst alternatywny


Przebieg naprawy

4 proste kroki

Krok 1

Dostarczenie urządzenia

Zlecasz nam naprawę przez kwestionariusz dostępny na naszej stronie. W ciągu 24 godzin, o wybranej przez Ciebie porze, skontaktuje się z Tobą Opiekun Klienta, z którym ustalisz sposób dostarczenia sprzętu do naszego serwisu. Możesz przywieźć urządzenie samodzielnie lub skorzystać z opcji wysyłkowej.

Krok 2

Diagnostyka

Kiedy sprzęt dotrze do naszego serwisu, przeprowadzamy wstępną diagnozę urządzenia, po której przedstawimy jakie czynności musimy podjąć na dalszym etapie procesu serwisowania. 

Krok 3

Naprawa

Na tym etapie zajmujemy się kompleksową naprawą Twojego sprzętu. Korzystamy wyłącznie z najwyższej jakości urządzeń i materiałów, a o postępach informujemy Cię na bieżąco.  Dokładnie testujemy sprzęt przed zwróceniem go w Twoje ręce.

Krok 4

Podsumowanie

Po zakończeniu naprawy zwracamy sprzęt. Możesz odebrać go z naszego serwisu samodzielnie lub skorzystać z opcji wysyłkowej. Każdą przesyłkę ubezpieczamy i korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych firm przewozowych, więc niczym nie musisz się martwić.