Kariera
Data dodania: 24.10.2023
Czym będziesz się zajmować jako Doradca Klienta w Aldatech?
Doradca klienta – na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji. Twoje zadania to m.in:
- telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami,
- wsparcie naszych Klientów podczas całego procesu współpracy,
- dbałość o utrzymanie dobrych relacji.
Czego oczekujemy?
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- kompetencje miękkie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy stabilne zatrudnienie w jednym z największych serwisów elektroniki przemysłowej w Polsce. CV prosimy wysyłać na adres mailowy praca@aldatech.pl, w tytule wpisując: Doradca klienta.
-Proces naprawy
Jak przebiega proces rekrutacji?
Od złożenia CV do witamy na pokładzie!
Krok 1
Aplikacja
Rozpocznij proces rekrutacji, przesyłając swoje CV.
Krok 2
Rozmowa telefoniczna
Po pozytywnym przeglądzie aplikacji, otrzymasz telefon od naszego zespołu rekrutacyjnego, aby omówić Twoje doświadczenie i oczekiwania.
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna
Jeśli przejdziesz pomyślnie przez etap telefoniczny, zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne, na którym dokładniej omówimy Twoje kwalifikacje.
Krok 4
Witamy na pokładzie!
Jeśli z powodzeniem przejdziesz przez proces rekrutacji, oficjalnie przywitamy Cię w zespole i rozpoczniesz pracę w naszej firmie.